Hoe gaat het in zijn werk?

Twee keer per jaar is er een kleding en speelgoedbeurs: 1 in het voorjaar en 1 in het najaar. 

 

In het voorjaar mogen alleen lente en zomerkleding ingebracht worden en in het najaar alleen herfst en winterkleding. Zie hier wat je exact mag inbrengen.

 

Voor elke beurs zijn vastgestelde momenten waarop je de kleding en speelgoed kunt inbrengen, deze data staan in onze agenda.

 

De organisatie zorgt ervoor dat alle kleding voorzien wordt van een label met prijs.  

 

We prijzen aan de hand van een vastgestelde prijslijst, daarin wordt onderscheid gemaakt in verschillende soorten merken, van merkkleding tot goedkope merken. Er zijn 4 prijscategorieën, deze lijst is altijd in te zien tijdens de inname, en via e-mail is deze op te vragen.

 

Op de dag van de beurs is alle kleding geprijsd en ligt alles op maat gesorteerd.

Van 10.00 tot 14:00 uur kan er dan geshopt worden!

 

Daarna wordt alles weer opgeruimd en uitgezocht. 

 

Als inbrenger kun je vooraf aangeven of je de kleding en speelgoed weer terug wilt of dat het een gift mag worden en dan gaat het naar een goed doel. Dit gebeurt bij de inname middels een formulier. Ophalen is op een vast tijdstip in de middag ná de beurs.

 

Het financiële plaatje is als volgt: 50% van de opbrengst is voor de inbrenger en 50% (minus eventuele onkosten) voor het goede doel.

 

We kunnen exact zien wat je als inbrenger verkocht hebt, de prijskaartjes zijn voorzien van een nummer dat gekoppeld is aan je inschrijfformulier. We tellen op wat je verkocht hebt en dus ook welk bedrag je opbrengst als inbrenger is. 

 

Tussen 16:00-16.30 uur kun je als inbrenger je kleding/speelgoed weer komen ophalen en tevens ook de envelop met de opbrengst. (Dit is o.a. afhankelijk van de drukte en hoeveelheid ingebrachte kleding! Mocht het opruimen langer duren ontvangt u bericht en zal de uitbetaling een dag later plaatsvinden)